Mooie resultaten en een aandachtspunt voor het klantencentrum
  1. Actualiteiten
  2. Mooie resultaten en een aandachtspunt voor het klantencentrum

Mooie resultaten en een aandachtspunt voor het klantencentrum

14-11-2019

Sinds een half jaar vragen we de bezoekers van het klantencentrum naar onze vindbaarheid, de ontvangst en of ze geholpen zijn met de informatie die ze krijgen. De antwoorden en suggesties helpen ons om onze dienstverlening verder te verbeteren. Een proces waar we nooit mee stoppen. Ons streven is een negen als gemiddeld rapportcijfer. 

Het klantencentrum krijgt een 8,6 van bezoekers

Een 8,6 als gemiddeld rapportcijfer vinden wij al een heel mooi eerste resultaat. Op zo’n cijfer zijn we best wel trots. We doen er alles aan om tijd en kwaliteit te bieden aan de senioren die het klantencentrum bezoeken. We krijgen woorden terug als… een hartelijke ontvangst, prettig, klantgericht en betrokken. Over de informatie die we geven, schrijven bezoekers: veel info, accuraat, uitstekend, open en nuttig. Het is goed om te blijven meten hoe bezoekers onze dienstverlening ervaren. Dus bezoekt u het klantencentrum, geeft u ons dan ook uw mening? 

Het klantencentrum is helaas niet voor iedereen goed vindbaar

De bereikbaarheid en vindbaarheid van het klantencentrum blijkt een aandachtspunt. Volgens 25% van onze bezoekers kan dat echt beter. We ontvangen hiervoor dan ook de meeste suggesties. Het klantencentrum ligt in een voetgangersgebied tegenover Winkelcentrum Woensel.  Dat kunnen we helaas niet veranderen. We doen wel ons uiterste best om de bewegwijzering te verbeteren. De informatie op onze site pasten en vulden we inmiddels aan. En zelfs google maps geeft onze locatie sinds kort nog nauwkeuriger weer. Overweegt u een bezoek aan het klantencentrum? Bekijk dan eerst de routebeschrijving op onze site. Het zal u helpen om ons te vinden en u weet dan waar u het handigst uw auto parkeert. 

De helft van de bezoekers heeft een afspraak, de andere helft loopt zo binnen

Het merendeel van de bezoekers komt bij het klantencentrum via Wooninc. en Vitalis. Wat natuurlijk niet verrassend is. Deze twee organisaties werken sinds 2016 intensief samen met als resultaat onder andere het gezamenlijke klantencentrum WoonincPlusVitalis. Het klantencentrum is dé plek in Eindhoven waar senioren terecht kunnen met vragen over wonen, zorg en welzijn. De meeste vragen gaan over hoe senioren in aanmerking komen voor een seniorenwoning met of zonder zorg. Vooral de senioren met vragen over zorg komen via Vitalis bij het klantencentrum terecht.